Müügitingimused
Töödeldud ja töötlemata kalatoodete müügiga tegelev veebipood https://www.gold-fish.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Goldfish OÜ (registrikood 11679584) asukohaga Kalamu Nasva alevik, Saaremaa vald Saare maakond 93872.
MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO
- Müügitingimused kehtivad Veebipoest kalatoodete (edaspidi Toodete) ostmisel.
- Veebipoes müüdavate Toodete hinnad on märgitud Toodete juurde.
- Hinnale lisandub transpordi tasu Toodete kättetoimetamise eest. Kui ostukorvi summa on kuni 30€, siis on transpordi hind 10€. Kui ostukorvi summa on 31€ või enam, siis on transpordi summa 3€. Kullerteenust pakub Est-Trans AS.
- Teave Toodete kohta on esitatud Veebipoes vahetult Toote juures.
- Toodete kirjelduste juures olevad pildid on illustratiivsed ning toote väljanägemine ei pruugi vastata 100% pildilolevale.
- Müüja tagab, et Ostjale tarnitav kaup säilib minimaalselt neli päeva pärast tellimuse komplekteerimist.
- Jahutatud toodete hoiustamistemperatuur on 0C…+2C, külmutatud tooteid säilitada -18C ja suitsetatud tooteid säilitada temperatuuril 0C …+6C.
- Toodetele kehtivad müügihinnad, mis on avaldatud Goldfish OÜ veebikeskkonnas ostu sooritamise hetkel.
- Jahutatud värskeid kalatooteid ja kalakulinaariat HORECA pakendis on võimalik ette tellida e-kirja teel info@gold-fish.ee
TELLIMUSE VORMISTAMINE
- Toote tellimiseks tuleb lisada soovitud Tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Lihtsustatud ostuleping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
- Kui tellitud Toodet ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
TOODETE TARNETINGIMUSED
- Tarnime Tooteid Eesti Vabariigi piires kasutades logistikapartneri Est-Trans AS teenust. Kauba transport toimub kulleriga koju. Samuti on võimalik kaubale ise järgi tulla Nasval asuvasse Gold Fishi suitsutsehhi tehasepoodi (asukohta näed siit). Toodete transport toimub hiljemalt 3 tööpäeva jooksul, maksimaalne kohaletoimetamise aeg on 5 tööpäeva.
- Suitsutsehhi saab Tootele/Toodetele järgi tulla tööpäeviti.
- Pärast Toote/Toodete eest tasumist on viimasel lehel näha ostu kokkuvõte. Arve-ostukinnitus saadetakse pärast makset Teie e-posti aadressile maksimaalselt 1 tööpäeva jooksul. Kui soovite, saate kviitungi välja trükkida või salvestada enne kokkuvõtet asuvatelt linkidelt.
ARVELDAMINE
- Kogu arveldamine käib veebipoes eurodes (€) ning makseviisiks on pangalingimakse, mille teenust pakub Maksekeskus AS. Goldfish OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
TAGANEMISÕIGUS JA TOOTE MUUTMINE
- Pärast tellimuse kättesaamist ei ole ostjal õigust Veebipoes ostetud Tootest taganeda, vastavalt Võlaõigusseadusele § 53 lg 4, välja arvatud juhul, kui Toodet ei saa kasutada teenusepakkuja süü tõttu, milleks on riknenud kaup. Toote hüvitamiseks tuleb esitada avaldus ning saata see e-postiaadressile info@gold-fish.ee hiljemalt 14 päeva jooksul Toote ostmisest.
- Veebipood tagastab hüvitamisele kuuluva Toote eest ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud, kui Ostja tagastab riknenud Toote(d) Veebipoele. Tagastamisel tasub ostja transpordikulu.
- Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust, kui Toote hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla Toote turuhinna.
PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
- Veebipood ei vastuta ostjale müüdud Toote eest, mille ostja on Veebipoest ise ekslikult valinud. Pretensiooni saab esitada juhul, kui ostja on Veebipoest ostnud Toote ning ei saa seda kasutada teenusepakkuja süü tõttu, milleks on Toote realiseerimiskuupäeva lõppemine. Transpordivigastuste puhul tuleb esitada pretensioon transpordiettevõttele siit. Ostjal on õigus antud puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@gold-fish.ee või helistada telefonil +372 518 1799.
- Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
- Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@gold-fish.ee või helistada telefonil +372 518 1799.
- Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
- Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
TOOTE OSTMINE KODULEHELT
- Toote ostmisel on esimene samm Toote valik. Vali https://www.gold-fish.ee/ alamlehelt “POOD” endale sobiv Toode ja kogus.
- Kui Toode või Tooted on valitud, suundu alamlehele “OSTUKORV”, kontrolli valitud Tooted üle ning vajuta sealt nuppu “Mine maksma”.
- Täida järgneval lehel “Arvelduse andmed”. Tärniga väljad on täitmiseks kohustuslikud.
- Palun veendu, et valitud Tooted on õiged! Veel on võimalik kõiki valikuid muuta või ostukorvi Tooteid lisada. Kui tellimus on õige, vajuta nupul „Esita tellimus“.
- Toodete eest saad tasuda pangalingiga internetipangas. Ülekandearve jõuab teie e-postiaadressile hiljemalt 1 tööpäeva jooksul.
- PS! Jahutatud värskeid ning HORECA pakendis kalatooteid on võimalik osta, saates hinnapäringu info@gold-fish.ee või helistades telefonil +372 518 1799.